فدای عشق تو....
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 88031
تعداد مطالب : 199
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

پرنده عشق
عشق به وطن




هر دردی می کشم به فدای تو دلی که دارم سوخته به پای تو همه احساس و عشقم برای تــو دلم شکسته فدای یه تار موی تو تو بازی کن با عشــق واحساســـم اینقدردوست دارم که به توحساسم توبسوزان من می سوزم ومی سازم توباش خندان من زندگیم و می بـازم تو ندیدی من در اتش عشقت سوختــــمبه کسی نگاه نکردم چشم به تو دوختم انقدرسوختم تا که خاکسترشدم عشق و عاشقی را از بر شـــدم در این عشق سوختن را اموختم خاکستر شدم و دهنم را دوختم خاکستری که با عشق تو شعله می کشد گر محبت تو نباشد جانم به لـب می رســد در حسرت دیدار توچه رنج ها کشیده ام از دهان این و ان چه حرف ها شنیده ام در راه عشق تو همه را به جان خریده ام حرف ها و دردها و زخم زبان چـشیده ام غرورم را به خاطرت به زیر پا گذاشتــه ام کل زخم زبانهایت را به باد صبا سپرده ام تو نام من و عشق من و فراموش کرده ای نکند درنبودم دیگری رابه اغوش بـــــرده ای ان چنان ارام و بی خــــیال از کنارم می گـــذری یا ازعشق من سرد شدی یاکه داری همسفری من که فراموش نکرده ام ودرعشق تو سوخته ام به هر کجا که باشم به یاد تو ودلتنگ تو بــوده ام اگر شکستن من ارومت میکنه پس بشکن مرا حاضرم بشکنم ولی نگویند بردن عشق تـــو را توسوزاندی ومن سوختم تو شکستی ومن شکستم تو ارامی ومن ناارامــــم تو دل بردی ومن دل بستـــم من همه روز در عشق تو می سوزم و می سازم فـــــــدای عشق تو غرورم و به زیر پات می ندازم "نفهمی" درديست... فرد را نمی کشد اما اطرافیان را دق مرگ می کند...!!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 بهمن 1391برچسب:فدای عشق تو,,,,, :: 19:43 ::  نويسنده : خالدجدگال